torsdag 2 september 2010

Slö....



Hej!

Det har inte hänt så vådligt mycket sen sist eftersom man har känt sig lite krasslig och så jäkla slö. Har väl plockat lite här hemma o vilat mellan varven. Känner mig samtidigt så rastlös nu när man inte är i farten o jobbar längre....vill ju jobba NUUUU.....Men idag var jag iaf. på en arbetsintervju till Orsa som pers. assistent:) Det var en mycket trevlig intervju samtidigt lite ovanlig. Man skulle fylla i var typ man låg på olika påståenden, lite kul faktiskt men även svårt:) Via svaren kunde man tydligen få fram vilken personlighet man hade. Så nu är det väl bara vänta o se vad som händer, men tror att det jobbet hade passat mig väldigt bra:)) Det kändes även som om jag fick bra kontakt med vårdtagaren o det är ju det absolut viktigaste. Jaja bara hålla tummarna o hoppas nu då.
Tänkte vi skulle ut o plocka lite svamp idag, men klockan har ju tickat på så vi får ta det i helgen ist. Har fått tips om kantarellställen ett par stycken, men sen om det finns några kvar är väl en annan fråga:) Snart tittar väl trattisarna upp med...härligt o mumsigt.
Resten av dagen händer inte nåt speciellt alls. Har börjat med mina barnsliga talanger sen jag kom hem igen... ;) Spelat lite TV-spel....Narnia Prinsen av Caspian tror jag det heter....väldigt klurigt, men sånt gillar jag:)
Nä nu lite eftermiddagskaffe o sen får vi se vad som händer....Ha de gött....

Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar