tisdag 28 september 2010

YESSSS:)


Hej hopp!

Denna härliga tisdag började som alla andra dagar. Vart väckt av tel i vanlig ordning:) Efter frukosten så ringde telefonen och det var från ett personligt assistentföretag som jag varit o sökt hos förr. De undrade om jag fortfarande var arbetslös o sökte jobb. Jaaaaaa sa jag o blev fundersam samtidigt som det pirrade till i magen. Jo de behövde vikarier och undrade om jag fortfarande var intresserad:) Jag skulle komma ner klockan två idag o träffa dem sen gick det undan. Var o hälsade på vårdtagaren och h*n verkade acceptera mig:)) Så nu på torsdag börjar jag inskolningen och på lördag ska jag jobba natt själv:)) Pirrigt med väldigt väldigt roligt så klart. Tänk om det äntligen börjar lösa sig med lite jobb nu, det vore ju kalasbra:) Nu har vi nyss mumsat i oss ett stort lass thaimat (kyckling i rödcurry och kokosmjölk) från Orchid, måste ju fira lite eller hur? Jösses vilken bra dag det här vart....jag är så glad o som grädden på moset så ska jag få gå inskolning med min gamla goa klasskompis M. Nej nu måste jag ut o ta mig en promenad i solskenet o smälta både maten och det glada beskedet....

Tjingeling..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar