fredag 3 september 2010

Redan fredag...


Hej!

Tänk att det redan är fredag och jag har varit hemma i en hel vecka:) Tiden går ju så fort så man hinner inte med.
Idag vart jag väckt av min svärson runt halvnio. Han undrade om jag kunde köra upp honom till vårdcentralen med sin onda käke. Det var bara o gå upp o göra sig i ordning då:( Var väl borta i ett par timmar innan man landade här hemma igen.
Har inte gjort många knop idag o det beror på min jävla förkylning rent ut sagt, har ont i öronen nu med, så jag har bara vilat o knaprat alvedon..suck....
Har precis käkat lite, idag stod det pannkaka på menyn trots att det inte är torsdag:) Till det lite hemgjord jordgubbssylt och äppelmos:)
Ikväll blir det lugna gatan här, ska väl snart dimpa ner i soffan o kolla på *Kristallgalan* tänkte jag, sen blir det väl nån bra film:)
Ett kort inlägg men det finns inte så mycket att skriva om......hoppas att jag blir piggare snart så man orkar göra nåt igen......Ha en trevlig helg ....det tänker minsann jag ha:)

Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar