onsdag 15 september 2010

Allsvensk premiär :)


Hej!

Gick upp rätt tidigt i morse igen o gjorde i ordning lite här. För omväxling skull så gick jag o Alexandra hem till Annelie o drack lite förmiddagskaffe:) I vanlig ordning så fortsatte vi hem hit o spelade ett par parti kort:) Jag var så sugen på att ut o plocka svamp, men ingen av de andra hade nån vidare lust till det:(
Ikväll har jag kollat på Idol som vanligt o nu kikar jag lite på efterlyst med ett öga....få se om jag ska fördriva tiden med att titta på nördprogrammet * Kungarna av Tylösand* klockan tio.
Ikväll var det även premiär i allsvenska hockeyn. Den började med ett riktigt daladerby där tyvärr MIK drog en nitlott o förlorade mot drantarna från Läxand med 7-1!!!! Men det går ju fler tåg vilket just Läxand är berömt för...hihi....
I morgon blir det till att fortsätta här....o snart är det ju helg IGEN:) Har sån lust att spela *Så ska det låta* då...få se vad som händer o vad de andra bönorna har för sig:)
Nej nu en kaffe o sen lite mer TV.....hare bra...

Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar