onsdag 8 september 2010

Energi??


Hej!

Jag undrar allvarligt vart min energi o lust har tagit vägen. Känner inte för nånting längre:( Har så mycket planer men det blir inte ett skit gjort här...grrrrrr....Måste verkligen rycka upp mig nu o köra igång med allt. Visst plockar jag här o stökar varje dag men tycker inte att jag kommer nånstans.....Nej nu jävlar ska det ändras på det:)) Å det är nu!!!
Igår började då Idol igen....skoj:) Tycker audtionprogrammen är roligast o titta på.....vilka dårar som söker egentligen. Men blev djupt impad av ett par tre stycken igår......Jag tyckte första tjejen som sjöng var kalasbra likaså Jonatan och Jimmy tror jag han hette. Starkt o komma igen trots juryns hårda ord förra året, bara det är en bragd.
Idag ska jag som sagt rycka upp mig, men först ska jag ta mig ut till exet o hämta mitt arbetsgivarintyg som kom på fax igår:)) Braaaa då kan jag skicka in alla mina papper till akassan äntligen:) Man vet ju hur lång tid det tar för pappersexercisen o mala där uppe...(undrar varför), men det är väl så med myndigheter....
Ni får ha en superduperonsdag......vi hörs

Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar