torsdag 30 september 2010

Trött....


Hej!

Gissa om jag är trött!! Har inte sovit klokt på två nätter nu. Natten som gick så låg jag mer eller mindre o kollade på klockan hela tiden. Skulle ju upp fem o var så klart rätt att försova mig. Men masade mig upp iaf o gjorde mig i ordning. Eftersom jag inte kan ta båda hundarna samtidigt så fick jag gå varsin vända med dem innan jag åkte iväg på inskolningen. Kom iaf i tid o jag tyckte det gick bra så här första dagen fast det mest var korvstoppning. Micke fick komma hem idag och han mår rätt bra nu. Men mamma ringde mitt på dagen o berättade att hon var på väg upp till akuten:( Hon hade börjat att känna av hjärtflimmret hon drabbades av förra våren. Typiskt....en olycka kommer sällan ensam heter det ju. Hon ringde igen en sväng på em. o berättade att hon fått en spruta med betablockerare o nu skulle de avvakta o se om den hjälpte, annars så skulle de söva henne o ge elkonvertering. Hörde inget mer förrän vid sextiden då en sjuksköterska ringde o talade om att de hade sövt henne o gett två elchocker. Sinusrytmen var bra igen och hon var rätt pigg. Jag o Alex åkte upp och hämtade henne ikväll och hon verkade må bra. Undrade om nån av oss skulle sova över där, men hon tyckte inte att det behövdes. Det är ju så nära emellan oss så hon lovade att ringa om det var nåt. Nu blir det sängen för min del iaf o hoppas på att sova som en stock inatt. Har inskolning i morgon med men bara ett par timmar på kvällen. Innan det ska jag ner på kontoret o skriva på lite papper......Hoppas det får vara nog med sjukhusfärder nu.....

Nattis!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar