fredag 17 september 2010

Festlig fredag?



Hej!

Ja då var det då fredag igen...jäklar va veckorna springer fram:) Fick som vanligt lite förmiddagskaffebesök av Annelie idag o sen när Alexandra slutade så for vi iväg på lite ärenden. Var först upp till lasarettet o lämnade in mina papper till personalavdelningen där o passade samtidigt på att lösa ut Snobbens epilepsimedicin. Efter det så bar det iväg till Willys o handlade lite. De hade kanonpris på jättefin lövbiff, så snart ska vi käka det här:) Var även på det andra apoteket och inhandlade några femkommatvåor som står på kylning just nu. Ikväll har jag inte en blekaste om vad som händer. Idol ska jag se iaf men sen vet man aldrig:) Har så jäkla lust o spela det nya spelet vi köpte. Få se om nån trevlig person hör av sig o vill spela lite kanske.......o efter maten lär det slinka ner någon kall :))
Någon dag lär jag ta mig en tripp till upp till lasarettet o hälsa på de på strokeavdelningen som jag lärde känna under min praktik.....mycket trevliga prickar där uppe:)
Nej nu är det dags o fylla på kistan lite.....borde inte äta sån här mat nu när jag lyckats att gå ner nio kilo i sommar....men får väl äta grönsaker resten av veckan, eller varför inte ägg o baccon.....det går man ner som tusan av har jag läst:)) Ha en trevlig helg...för det tänker då jag minsann ha..... ;)

Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar