söndag 19 september 2010

Val!!


Hej!

Då är snart denna helg över med:) Helgen vart som en vanlig helg. Lugn o skön:) Ingen ville hitta på nåt i fredags så det var bara att vackert sitta hemma med sambon. Åt lite gott o tog nån god öl bara. Igår var Annelie här hela eftermiddagen och i vanlig ordning så fikade vi lite o spelade lite kort. Hon stannade kvar och åt med oss innan hon begav sig hem.
Idag är jag mörbultad i hela kroppen sen en vurpa i fredagskväll. Jag var ute med Mario o var precis på väg in när han fick syn på en katt....oförberedd som jag var så drog han till o jag flög som en vante efter honom......Gjorde en vacker saltomortal innan jag landade i grannens solrosor:) Jag måste nog ha sett rätt rolig ut där jag satt o spotta o fräste....svor åt hunden som inte fattade ett dugg verkade det som. Igårkväll o idag känner jag av vurpan rejält. Nackspärr o höger axel är så öm...kan inte lyfta armen riktigt heller o även kinden ömmar......jäkla hund.
Nu snart ska vi traska bort mot skolan för att göra vår medborgliga plikt. Tror att årets val kan bli spännande faktiskt. Men tror i slutändan att alliansen tar hem det tyvärr. Jaja det blir nog en valrysare ikväll. Nääää dags för lite kaffe innan det bär iväg.....ha en toppensöndag...

Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar