tisdag 21 september 2010

Måndag igen...


Hej!

Det vart som jag misstänkte en rätt dramatisk valvaka igår. Tänka sig att det gick precis som jag trodde med. Vet inte vad som kommer att hända nu, men det verkar bli en väldig turbulens med allt. Ja det är då inte mitt fel iaf:) Hemskt med rasism och samtidigt så måste man ju se till att man kan ta hand om de som kommer hit o kanske begränsa en del invandring. Ja inte vet ja.....Men tror att det kommer att bli ett himla liv iaf....och mer motsättningar mellan *främlingsfientliga* och icke främlingsfientliga människor:(
Idag har det inte hänt nåt speciellt förutom att jag plockat lite här i vanlig ordning och ikväll fick jag äntligen arslet ur vagnen o gick ner i förådet o checkade av lite där....tyckte det fattades en del saker...men det är nog jag som varit där o rivit förut:) Kollade på *Biggest loser* o sen ägnade jag kvällen åt att försöka hamna på första plats i *Bouncing balls* på fejjan.....vilket jag oxå gjorde efter många om o men....tillfälligt kanske men ändå.....
I morgon ska jag upp tidigt o köra min svärson till sjukan....sen blir det röjeri här.....hmmmm det har ni hört förut va.....ev. åka o handla lite igen med.....Nej nu är det dags o möta den där John igen.....hoppas jag får sova bättre inatt.....Natten som var så sov jag nästan ingenting...

Godnatt!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar