torsdag 9 september 2010

Redan torsdag:)


Hellu!

Tänka sig, igår fick jag då lite gjort här. Men när jag skulle dammsuga så var naturligtvis påsen full och det var den sista:( Så idag blir det till att införskaffa nya då.
Kikade så klart på Idol igår igen och jag måste ju säga att jag tycker det är synd att de inte visar så många *tondöva* hittills.....det är ju de som är kul o se. Kikade även på det nya omtalade programmet *Kungarna av Tylösand* på femman.....Vilket skitprogram jisses amalia....Hur i helvete kan man producera nåt dylikt??? En massa nördar som bara super o tänker på sex..Vad är vitsen? Näää tacka vettja när Big Brother gick, iofs söps det där med och det var ju en hel del juckande under täcket. Men det var ju lite mer än så iaf. Näää misstänker att de får lägga ner det där skitprogrammet rätt snart.
Idag ska jag fixa inne på Alex rum tänkte jag. Sängramen ska ner i förådet o sen ska vi möblera om där. Ska passa på o städa förådet med tänkte jag. Har sååå mycket skit där rent ut sagt som jag antingen kan försöka att sälja eller bara hiva iväg. Men innan detta så blir det strax en fika med Annelie....Måste ju få ventilera sig lite med när man går hemma hela dagarna.
Få se om det blir nå rajtantajtan i morron. Är inte bra i förkylningen än, vette tusan när den ska ge sig. Den ena dagen känns det ok för att sen bli sämre igen....Jaja det visar sig....Nej nu fika .....ha en toppentorsdag...

Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar