fredag 10 september 2010

Fredag...


Hej!

Idag är det alltså 13 år sedan min älskade, älskade pappa gick bort :´( Tiden går så otroligt fort, så man blir rädd. Såg att inlägget jag skrev om min kära far kom lite på fel plats för jag skrev det i förrgår men publicerade det idag. Men shit happens....
Har inte gjort speciellt mycket idag än att umgåtts med Annelie en hel del :) Vi har ju inte hunnit att träffas så mycket sen jag kom hem tyvärr. Vi fikade lite o sen kom även Alexandra ner o vi spelade lite kort, Chicago och 500 :) Annelie undrade om vi skulle käka hennes pannkakor tillsammans så sagt o gjort, så kom hon hit med ett lass, som snabbt gick åt....gott var det:) Har nyss kikat på Idol o sen blir det väl till att sätta på nån bra film o mysa till. Som ni förstår så vart det inget rajtantajtan ikväll, synd nog. Men det går fler tåg bara förkylningen släpper. Skönt med en myskväll me:)
I morgon tänkte jag gå ner o hälsa på mamma en sväng. Hon ringde i morse o väckte mig och berättade att hon var på väg upp till akuten!!! Öhhhhh vaddå då....frågade jag. Jooo hon misstänkte om hon hade fått bältros och det skulle ju inte vara så trevligt nu när hon är lite krasslig för övrigt. Men som tur var så va det inte det...bra!!! Så jag tänkte pigga upp henne med ett besök så hon får lite sällskap. Kanske åker iväg till pappas grav då med eftersom det inte vart nåt besök där idag. Trodde att jag o Alex skulle åka dit en sväng, men min kära dotter hade annat på schemat idag. Så ikväll brinner det ett ljus här för min älskade pappa.....Och i morgon tänker jag tända ett till ljus för att hedra offren för 11.de september. Såg en kanonbra dokumentär igårkväll om detta fruktansvärda vansinnesdåd. Där hade de klippt ihop olika filmer från privatpersoner och det skildrade dådet otroligt bra. Vilken hemsk tragedi:(
Nej nu lite kvällskaffe o sen soffläge resten av denna fredagkväll....Ha en trevlig helg...

Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar