torsdag 16 september 2010

Riktigt höstrusk..


Hej!

Idag har jag plockat lite här i vanlig ordning, men ej kommit igång med Alex rum än!!!! Faaan att det ska vara så motigt:( Däremot vart jag väldigt städsugen när jag var uppe hos henne o var hundvakt en stund idag:) Det är ju alltid roligare o städa hos andra konstigt nog.
Hade ju eventuellt tänkt o åka till Angelica på tisdag, men nu visade det sig att hon har bytt helger, så hon är inte ledig (ondag, torsdag) förrän 29:de o 30:de. Iofs passar det ju bättre för då har ju fina lönen kommit med:) Jaja få se hur vi gör med allt, beror lite på mamma med.
Satt o tittade på gamla kort o blev lite nostalgisk....Tänk vad tiden går egentligen.
Nu har vi precis ätit lite o min kära sambo ska iväg o spela innebandy ikväll. Det var ett bra tag sen han gjorde det p.g.a. att de har hållt på o byggt om skolan. Men ikväll är det premiär:) Själv ska jag lägga mig i soffan o kolla på Idol tänkte jag....Men först lite kaffe.....

Lägger in ett kort på lillfisen när han var nyfödd......så himla söööööt han är mitt hjärtetroll:)

Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar