måndag 27 september 2010

Urk...


Hej!

Då har det varit helg igen då!! Vilken var superlugn. Vet inte om de tre glas vitt vin jag drack i fredags var dåligt:( Ivilket fall som helst tyckte Annelie att det smakade jäst om det, men hos mig slank det ner. Jag borde nog ha lyssnat på henne. På natten mellan fredag o lördag fick jag så jävulusiskt ont i magen. Sprang på toa flera ggr men det var som tur var bara tvåan som gjorde sig påmind ett x antal ggr. Mådde halvt om halvt illa med vilket jag gjorde hela låååånga lördagen. Jag har ju svårt för det där med att kräkas men tills sist så lyckades jag!! Idag har jag känt mig som en utskiten äppelmos och även småfebrig. Micke känner sig halvdålig han med, förkylning på G?? Men vi kan ju inte ta nån temp för den har som vanligt fått fötter o gått en trappa upp till höger:) Ja vad har jag då gjort i helgen då förutom detta....Joooo pratade med underbara Annelie i Stockholm en stund i fredagskväll....Man blir sååå glad när man pratar med henne o jag är så glad att vi vart sånna goda vänner:)) Tack för att du finns gumman min <3 Idag har jag pratat med min älskade Jack, som inte ville städa....hehe....han är för go:) Tänkte åka dit på tisdag, men jag får aldrig några klara besked av min kära mor. Så nu har jag bestämt mig för att boka in ett datum när min akassa börjar att rulla på och beställa en tågbiljett ner istället för att vänta på att mamsen ska bestämma sig....för då får man vänta se ni:)
Nej jag ska väl ta o gå o lägga mig nu o se om jag kan sova. Har ju sovit rätt mycket i helgen av förklarlig anledning......I morgon ska jag försöka att ta mig ner o handla lite....det vart faktiskt nåt korvöre över på löningen efter att ha betalt alla räkningarna:) Sov gott där ute i cyberrymden......

Nattis!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar