måndag 13 september 2010

Kortspel :)



Hej!

Gick upp tidigt idag o fixade lite här hemma. Tvättstugan fick sig ett besök den med:) På em. kom Annelie förbi en sväng o vi spelade lite kort, efter en stund anslöt sig även Alexandra. Hon stackarn hade fått lov att gå hem från jobbet p.g.a. en ond tå!!! Hon hade seriös jätteont i den o hade ingen aning om vad hon gjort. Tyckte hon skulle åka upp till V.C. o visa upp den, men hon tyckte nog det kändes rätt löjligt o åka dit för en tå. Vi spelade väl kort nån timme innan de gick hem igen. Ikväll har jag kollat lite på TV i vanlig ordning....Big Looser var det ikväll o sen kikade jag på det nya med Filip o Fredrik....*Lite sällskap*. Ska nu snart göra kväller här o komma i säng tänkte jag. I morgon drar jag igång med Alexandras rum har jag bestämt....Hör ni det....har jag BESTÄMT! Har ett annat projekt på G med, men vill inte säga nåt än förrän jag ser hur det verkar att gå...hihi......

Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar