söndag 5 september 2010

Helgen...


Hej!

Ja då har denna helg passerat i jetfart då:( Har inte gjort många knop direkt måste jag erkänna. Plocka lite här hemma varit ute i solen så klart o kikat lite på TV. Tänkte vi skulle åka o kika efter svamp men mina svampkollegor har jobbat hela helgen så vi får göra det i veckan nu ist:) Såg ett recept på en blogg idag och jag fick sån lust o prova på en västerbottenpaj med kantareller....den såg riktigt god ut:)
Tänker på min älskade vän Mia som nu äntligen är hos sina nära o kära i Stockholm igen. Hoppas att allt ordnar sig till det bästa nu så hon kan flytta tillbaka snart igen......Håller tummarna käre vän:) Synd bara att hon inte kom ner tidigare så vi kunde träffas...men men det går fler tåg.
Pratade med min lilla älskling Jack idag....herregud så go han är. Måste åka ner snart nu o hälsa på ... funderar ev. på en tripp den 21:a, då Angelica är ledig ett par dagar. Längtar så klart efter mina barn ... synd att det ska bo så pass långt borta:(
Nej nu snart är det dags för lite försenad middag här....sen väntar väl tvsoffan i vanlig ordning. MEN tänkte prova på nåt nytt ikväll.....när det är mörkt o ingen ser......stavgång:) Måste ju försöka att hålla konditionen jag byggde upp i Stockholm i schack. Gick ju faktiskt ner några kilo i somras o mer ska det bli tänkte jag......men då lär jag slopa en så här godsak jag slänger in en bild på.....Ha en trevlig söndagkväll...

Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar