tisdag 14 september 2010

Tröktisdag :(



Hej!

När jag vaknade i morse trodde jag klockan bara var barnet....men uj vad jag bedrog mig, hon var redan halvnio!! Det var så mörkt ute så jag trodde det var tidig morgon. Grått, regnigt o lite blåsigt hela Guds långa dag:( Kände även av halsen igen när jag gick upp och har haft ont i huvudet hela dagen. Så som ni förstår vart det inget städa av i Alex rum idag heller. Istället fördrev jag dagen med att spela lite kort med Annelie, Alex o även Matte var med en sväng oxå. Tog mig ett par alvedon o vilade en stund innan Annelie kom tillbaka o vi åt tillsammans. Lagade köttfärssås o makaroner idag....snabbt o enkelt:) Ikväll så har jag kollat på Idol o sen suttit vid datorn resten av tiden. Är inne i en period nu då jag spelar mycket mahjong....kul med lite dueller där:) Hoppas att jag är piggare i morgon så jag kan köra igång med städningen nu......Nej nu sängen, är så trött så ögonen går
snart i kors.....

Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar