onsdag 29 september 2010

Förbannat oxå!


Hej!

Gårkvällen var hur lugn o skön som helt. Pratade med min älskade Therése i över tre timmar!!! Vi gick o la oss o vid halvtre vaknade jag av att Micke ropade på mig. Först fattade jag ingenting, men hittade han på toalettgolvet där han låg o vred sig av magsmärtor:( Han mådde illa men det kom inget. Till sist kom det iallafall i båda ändarna men han hade lika ont i magen ändå:( Jag ringde sjukvårdsupplysningen och där skrämde de skiten ur mig. Vi skickar ambulans sa hon. Det kan vara brusten aorta!! Jäklar va rädd jag vart. Amulansen åkte iväg o jag gick o la mig i soffan. Kunde naturligtvis inte somna om. Utan låg där o väntade tills klockan vart sex. Då ringde jag akuten o de talade om att han hade fått dropp och druckti xylocain!!! Det hade kört upp honom på avd. 42 för observation. Oki...jag försökte sova lite o invänta tills klockan vart runt tio så jag kunde ringa o höra hur det var. De tror att han har mag/tarmkatarr. Så idag har han varit kvar där o är så även nu inatt:( Alla prover visar bra så troligen får han komma hem i morgon:) Själv har jag inte fått ett dyft gjort här idag. Försökt o sova lite men det har inte heller gått nå bra. Nu måste jag försöka att komma i säng för i morgon så ska jag ju på min första inskolningsdag:) Måste gå upp redan fem för att hinna ut med vovvarna innan jag åker iväg. Snälla Annelie har lovat att gå ut med dom ordentligt när hon går upp...Tack snälla. Sen är det bara o hålla tummarna att Micke är hemma när jag slutar klockan tre....Så sov gott alla det hoppas jag att jag får göra iaf...

Nattis!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar