lördag 11 september 2010

Jul ??!!


Hej!

Idag är det då lördag igen:) Började dagen med att sova till niorycket o då gick jag upp för att koka kaffe så klart. Sen tog jag itu med Melodikrysset, vilket jag löste med nätets hjälp...fusk kanske men va f-n:) Tänkte ju gå o hälsa på mamma idag, men hon hade andra planer så vi går dit i morgon istället tänkte vi. Fick istället förmiddagskaffebesök av Annelie....det börjar minsann bli en tradition med vårt fika:) Var hem till henne en sväng med för lite påtår och vart så sugen o handarbeta när jag såg vad hon pysslade med. Hon håller nämligen på o stickar en tröja till lilla vovven Svante:) Så när jag kom hem letade jag fram min julduk jag har hållt på med till och från i tre år:) Rätt kul o brodera faktiskt, men några planer på att hinna klart till Jul...neeej det har jag inte.
Nu har vi precis käkat lite och jag tänkte dimpa ner i soffan o kolla vad som visas på dumburken i vanlig ordning. Hoppas ni har en underbar lördag....

Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar