tisdag 31 augusti 2010

Hej!

Fortfarande förkyld och hängig, men halsen är bättre iaf. och det verkar ha lossnat ordentligt uppe i hjärnkontoret för jag snyter mig ständigt. Men varför klaga egentligen det finns ju sånt som är värre. Gårdagen bjöd inte på några större utmaningar utan vilade hela långa dagen. Micke var här o skulle försöka att fixa skrivaren, vilket han gjorde och nu ska jag bara inhandla en ny färgpatron sen kan den användas igen:) Men jag har lagt över mitt CV och personliga brev på mitt usb-minne nu, så man får väl åka ner till arbetsförmedlingen o ta ut lite papper.
Idag tänkte jag försöka att städa av lite här om jag orkar, bäst o försöka att röja av lite inför kommande höststädning:)

Fick ett trevligt tel.samtal igår, jag ska på en anställningsintervju till Orsa på torsdag:)) Spännande, så nu är det bara o hålla tummar o tår igen då:)

Nu dags för lite förmiddagsfika sen får vi se hur mycket man pallar idag......Ha de gött...

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar