måndag 30 augusti 2010

Förkylt:(


Hej!

Ja då är man genomförkyld då;( Men man får ju se det positiv, bättre nu än när jag jobbade. Trodde bombsäkert på att jag skulle bli smittad av Ullis när hon var dålig en vecka här nyss, men som tur var så klarade jag mig från det då:) Småfebrig, ont i halsen o snorig.....blääää...

Har även ringt och frågat om timanställning idag...det lät positivt som bara den....hålla tummarna nu. Ska dit o lämna in mina papper på personalkontoret i morgon tänkte jag. Men jag måste först få skrivaren o funka...annars blir det usbminnet och af i morrn. Har även sökt ett till jobb som pers. assistent men där var ett krav att man hade bil...vilket man inte har. Men vem vet jag kanske kan låna mammas:)

Sen måste jag ju erkänna att jag saknar Stockholm och mitt jobb där, saknar ju naturligtvis Ullis med, fast man inte fick se nån idrott eller *Fångarna på fortet*...saknar t.o.m min väg till jobbet....drygt som fan när man skulle gå hem...men det var de värt när man har haft det så trevligt....

Nej nu blir det o ta faster Mariannes recept....värma öl, mycket vitlök, två äggulor o tabasco.....sen ett hett bad o svettas ut skiten....

Jag önskar er en toppendag....

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar