fredag 20 augusti 2010

Sista.....

Hej alla glada...!

Nu har jag avverkat sista fredagen här nere och vad jag hittills vet så är det nu *bara* tre arbetspass kvar, lördag, söndag och torsdag. Biljetten hem är även bokad och klar så i skrivande stund så är det 147 timmar och 51 minuter kvar innan jag stiger av bussen hemma på jvstn på torsdagkväll:)
Som vanligt gick det jättebra o jobba idag och nu sitter jag *hemma* och laddar inför helgens pass:) Ska jobba med urtrevliga A. så det kommer att gå som en dans:) Annars finns det inte mycket nytt att berätta direkt. Kan nämna att det var skitkallt i morse när jag gick upp.....endast + 8 grader tydligen, men det var soligt iaf.
Ikväll blir det väl att slöa framför dumburken i vanlig ordning och lösa lite korsord. Är inne på min tredje korsordstidning nu:) Nej nu blir det lite kaffe....hörs i morrn...Ha en trevlig helg!!

Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar