lördag 21 augusti 2010

Så skoj....

Hej igen!

Då har man jobbat den sista lördagen här nere då:( Idag kände jag mig utvald att fixa middagen på jobbet när jag kom. Det blev kycklinggryta med potatis o sallad där till. Tydligen så smakade det bra för alla åt med glupande aptit:) Jobbade med superdupergulliga A. ikväll, så tiden bara flög iväg. Många många skratt blir det när man jobbar med henne. Måste abslout komma ihåg o byta nummer med henne i morgon så vi kan hålla kontakten när jag åker hem. I morgon jobbar jag samma tid som idag och även då kommer vi att få campera ihop:)
Sitter här i min ensamhet ikväll. Min sommarsambo har åkt in till stan på cruhsingen. Hade jag tänkt på det tidigare så hade jag tagit ledigt idag o hängt på jag med. Men bättre o tjäna lite pengar ist:) Nu snart ska jag krypa till kojs tänkte jag. Mysigt o ligga o kika lite på TV.n innan man slocknar. Och som vanligt så ska jag för skoj skull tala om att nu är det 117 timmar och 40 minuter kvar:))

Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar