lördag 21 augusti 2010

Sjunde lördagen....



Hej!

Jahapp då har man vaknat till en ny dag då. Idag är det arbete som gäller som vanligt:) Nu blir det sjunde helgen i rad som jag jobbar, men vad gör det? Jag är ju här för att jobba så:)
Igår kväll satt jag här o blev helt plötsligt så sugen på nåt gott. Men jag sa till Ullis att det var ju synd att affären hade hunnit att stänga, nej det har den inte sa hon, den stänger ju 22:) Vilken himla tur:) Vi knallade dit och införsåg oss med lite god glass, köpte Carte D`or, vaniljglass med vit choklad och röda bär, (kan verkligen rekommendera den)...mums!! Satt väl sen o hade lite fredagsmyys innan man kröp ner o somnade.
I morse fick jag äntligen sova ut. Brukar ju vakna tidigt ändå när jag har sovmorgon. Men i morse var klockan halvelva när jag klev ur bingen...skönt.
Som upplysning så är det nu i skrivande stund 129 timmar och 9 minuter tills bussen rullar in i Mora:)

Lägger in en bild på det stället jag i princip har bott på i sommar, mitt älskade sommarjobb:)
Ha en fortsatt bra dag.....

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar