söndag 22 augusti 2010

Sista kvällspasset...

Hej!

Då har man kommit hem från det sista kvällspasset för denna sommar då. Det var lite ledsamt o krama om A. en sista gång. Men vi har bytt både nummer och mailadress, så tappa kontakten kommer vi inte att göra. Måste givetvis försöka att lura upp henne till Mora nån helg med. Det gick galant o jobba men klart det när eliten arbetar...hehe......(OBS. skämt). Ikväll känner jag mig helt slut i kroppen. Ska bli skönt o få lägga sig ner o sträcka ut ryggen om en stund. Nu är jag då ledig i tre hela dagar enl. schemat, men håller tummarna att K. ringer o ger mig några tider. Annars kanske man åker in till stan o kikar lite, skönt o strosa runt där....från det ena till det andra så hoppas jag på att få träffa min goa vän Lelle på torsdag innan jag åker hem. Skulle ju vara kul o träffas nu när jag ändå är här, det var ju ett bra tag sen man sågs. Nej nu ska jag gå ut o sätta mig en liten stund tänkte jag....det är en jättefin kväll här i Stockholm. Luften är ljummen, det är stjärnklart och fullmåne.....Ha det så bra ni som läser det här så hörs vi i morgon igen...
Just ja....gott folk nu har vi passerat 100-strecket....95 timmar och 45 minuter kvar:))

Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar