söndag 29 augusti 2010

Första lediga helgen.








Hej!

Ja då har den första lediga helgen passerat i rekordfart då:)
I fredags gick vi upp rätt tidigt och åkte iväg o handlade. När jag kom hem så fixade jag för första gången i mitt liv en västerbottenostpaj o sen förbereda oss på lite kräftkalas.
Det var en lugn tillställning och vi var inte alls många, jag, Micke, Alexandra, Madde o Markus. Senare på kvällen så åkte vi ner på BP. Men tyvärr var det fullt så vi kom inte in:( Förskräckligt att det inte finns något mer ställe att gå ut på egentligen. Jaja vi har då käkat kräftor iaf...o pajen vart jättegod:)
Resten av helgen har det inte varit många knop direkt. Skönt att bara ta det lugnt och vilat upp sig lite grann. Nu har vi nyss ätit wokgryta o ris o ikväll ska vi se på film tror jag bestämt:)

Fick svar på min jobbansökan idag med:) Dom skulle höra av sig under veckan, så det är bara att hålla tummarna nu.

Lägger in några kort på mina vänner i Stockholm:) Pratade med Annelie igår, jisses vilken härlig tjej det är. Måste ju få träffa henne snart igen:)

Ha en bra söndagkväll alla....hörs snart igen.

Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar