onsdag 1 december 2010

Stackars Alexandra




Hej!

Ja idag tycker jag verkligen synd om Alexandra. Hela natten har hon spytt och haft diarreé:( Hon kom hem kvart i sju i morse och har faktiskt inte spytt sen sexsnåret. Förhoppningsvis så börjar det ge med sig nu men hon har fått feber ist. (38,6) o sover bara. Själv så knaprar jag mina vitpepparkorn o dricker Cola. Fin frukost min mage fick i morse.....Denna kur + starkt kaffe, som gjort för magkatarr. Har nyss kommit hem efter att ha varit och inhandlat lite Resorb, Blåbärsproviva och smörgåsrån. Tänkte ev. julpynta i dag, men vill inte störa Alex med att rota i klädkammaren för att se vart tomtarna har gömt sig. Däremot funderar jag starkt på om jag ska klä om kökssoffan istället. Jaja det visar sig, annars blir det en latdag med massor av tända ljus o varför inte lite glögg:))
E. ringde från jobbet idag o undrade om jag inte kunde ta några ynka timmar på julaftons förmiddag. Jag har ju sagt nej tidigare men lovade att ta dom nu. Det är ju bara mellan 8.30-12, så man har ju hela dagen kvar ändå.
Nej nu lite kaffe medan jag funderar på vad jag ska göra....Ha en toppendag i kylan.

Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar