tisdag 28 december 2010

Jobb och mysfrukost.


Hej!

Jahapp då har man jobbat natt igen då. Gick galant som vanligt förutom att TV.n strejkade helt plötsligt igårkväll:( Efter jag lagt min vårdtagare så gick jag själv o la mig med. Fanns inte så mycket annat o göra direkt. Låg o löste suduko nån timme innan jag somnade. Har sovit rätt bra inatt o vaknade före klockan tio i sju:) Gick upp o körde igång med vedpannan direkt. O tänka sig jag fick fyr på första föröket...nice:) Fikade lite o inväntade min kollega som skulle komma o lösa av mig. Fick lov att stanna ända tills halvtio när bussen gick hemåt igen. När jag kom hem träffade jag min underbara son för en hejdundrande frukost, satt o pratade lite skit o kollade även på en film från julen-91:))
Idag blir det nog inte många knop om jag får bestämma. Tänkte slå mig ner i soffan o kolla på lite TV en stund sen får vi se vad som händer o sker.....
Nyår är det snart med nu. Kommer inte att fira nåt speciellt eftersom jag jobbar dubbelt på nyårsdagen. Men lite god mat blir det nog iaf:) Nej nu väntar soffan.....

Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar