tisdag 14 december 2010

Jobb

Hej!

Dagens inlägg som inte blir långt kan sammanfattas med ett enda ord....JOBB :) Började halvnio i morse o slutade nu ikväll kvart över åtta. Tänkte ju gå ut en vända idag om det hade blivit lite mildare, men termometern envisades med att pendla mellan 18.7 - 21.2, liiite för kallt för vår del. Istället vart det *Full frys* hela eftermiddagen, (passande namn egentligen). Gissa om det vart många, många skratt, t.o.m. så tårarna rann på en viss person :)
Nu har jag nyss lagat lite mat som jag kan ta med mig i morgon o Micke kan äta här hemma. Ska även bre ett par smörgåsar som jag kan ta till kvällen. Sticker iväg halvåtta i morgonbitti o återkommer inte förrän på torsdagmorgon någon gång runt nio tror jag. Sen är det bestämt att jag o Alexandra ska hjälpa mamma med att klä granen. Ja veckan vart fullspäckad....men nice o få jobba lite:)
Nääää nu ser jag en hägring.....min soffa......hörs

Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar