måndag 13 december 2010

Lucia


Hej!

Har inte hänt så mycket sen sist egentligen. Jobbade igårnatt vilket gick bra, men jag sov som en kratta. Tror det bara vart ett par timmar tillsammans. När jag kom hem dök jag ner i soffan under mitt underbara täcke o somnade bums, skönt med powernap:) Efter det blev det inte många knop utan låg mest o tittade på *Vinterstudion* på dumburken.
Idag vaknade jag strax före sju av mig själv. Kände mig pigg för en gång skull den tiden på dygnet. Gick upp i min ensamhet o drack lite kaffe samtidigt som jag ögnade igenom Moratidningen. Fick sällskap av Alex som hade kört Marcus till jobbet och kommer att vara här idag på sin lediga dag:) Tänkte sätta mig o planera lite Jul med idag. Julklapparna är väl i princip färdigbestämda men jag ska kolla igenom lite roliga recept tänkte jag o skriva en inköpslista.
Julen kommer vi att fira hos mamsen i år. Tyvärr kommer inte Therése upp förrän på juldagen så det känns ju lite trist, men så är det ju när man jobbar och inte får ledigt. Alexandra jobbar oxå på Julafton o börjar 14.00:( Men man får ju umgås med de andra iallafall:)
Näää nu ska jag plocka lite här o diska gårdagens middagsdisk som ingen orkade lägga en hand på igår. Sen ska jag följa med Alexandra ut till Våmhus och hämta sina arbetskläder som hon glömde. Efter det blir det en tripp upp till Gesunda med snus åt Marcus som han glömde i morse. Sen har jag ingen aning om vad som händer o sker. Vet iallafall att nästa gång jag jobbar blir på fredag- och lördagnatt...
Ha en underbar Lucia....

Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar