lördag 4 december 2010

Fredag igen...

Hej!

Ja då var det då fredag igen:) och bara tre veckor kvar till julafton:) Alexandra är äntligen bättre, men det först idag som hon har känt sig skaplig. Så skaplig att hon t.o.m följde med sitt jobb på julbord o show uppe i Grönklitt:) Men nykter o städad så klart o då passade det ju bra o vara chaffis åt de andra:) Jag äter fortfarande vitpepparkorn o dricker cola morgon o kväll. Matte har åkt på skiten nu o Micke var lite risigt med en del toabesök tidigare ikväll. Men ingen magsjuka än så länge iaf.
Jobbat inatt har jag gjort med:) Det gick så bra så. Det roliga är att h*n verkar bli så glad när jag kommer och skrattar mest hela tiden. Men undra på det som jag babblar på om ditt och datt. Jag måste säga att det här är verkligen ett toppenjobb som pers. assistent. Trivs utomordentligt bra och trevliga människor runt mig med har jag. Jobbar i morgonnatt igen men då på stället här i stan. Även på tisdag rycker jag in och gör några timmar mellan 8-17:) Skrev ju förut att jag skulle på ett julbord och på China. Jag tog fel på vecka så det är nästa vecka detta sker:) På onsdag ska vi till Rättvik på jullunch och på fredag blir det besök på Chinahouse:)
Nej nu kanske man ska uppsöka snarklådan för en förhoppningsvis god nattsömn. Det blir ju inte mycket av den varan när man jobbar på nätterna fast man får sova. Är fortfarande ovan med nya ljud och sånt:) Så nu säger jag godnatt o sov gott....

Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar