söndag 26 december 2010

Annandag Jul.

Hej!!

Mysigt o träffa Tessan o Johan igår. Åkte ner till mamma o åt lite mer julmat:) Begav mig sen till jobbet för ett pass där mellan 18.25-11.45:) Gjorde mina sysslor där o sen gick jag och la mig o kikade på lite tv. Var så himla trött så jag sov som en stock mellan de tre vändningarna under nattens lopp. Men vid halvtolv fick jag en liten överraskning, det var Alexandra o Marcus som kom förbi med en milkshake o en donuts:) Rätt gott faktiskt den tiden på dygnet. I morse ringde dagturen sig sjuk och bemanningen fick inte in någon av de andra vikarierna. Jag skulle egentligen julfika med alla mina barn vid lunchtid idag, men snälla som man är stannade jag kvar o tog det passet med. Tänkte gå ut med min vårdtagare men det blåste ju så ute , så vi tog oss en filmdag och spelade lite kort ist:) Sen kikade vi på *Full frys* nån timme...o skrattade.
Nu gör jag inte ett skit men ska väl snart dimpa ner i soffan en sväng o sen sova så småningom. I morgon blir det inte många knyck förrän jag sticker iväg o jobbar på det andra stället mellan 16-8:) Sen vet jag inte nå mer tider förrän på nyårsdagen då jag först jobbar mellan 8-16 o mellan 18.25-11.45 på det andra stället....Ha en god fortsättning på denna helg....

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar