onsdag 22 december 2010

Dan före dan

Hej!

Ja då var det dan före dan o jag är skittrött. Jobbade inatt men sov uruselt. Somnade inte förrän runt halvett, vaknade två o gick då upp o drack vatten. Gick o la mig igen o skulle precis somna när jag tyckte det luktade så konstigt. Trodde först det var inbillning men se det var det inte. Jag gick upp o kikade vad det kunde vara o då stod en platta på!!! Jag måste ha kommit åt den när jag drack vattnet. Vilken tur att jag inte han somna innan lukten kom. Somnade iaf om men vaknade igen vid fyrasnåret o var tvungen att gå upp på toa. Sen tror jag att klockan var närmare sex när jag väl mötte John Blund igen men jag skulle ju upp runt halvsju så det vart ju inte långvarig sömn direkt. När jag väl klev upp var det 30.4 grader kallt ute....brrrrrrr....o jättekallt inne så klart. Det var bara att köra igång o tända pannan direkt. Slutade sen åtta o tog bussen hem.
Städat lite idag, går ju fort eftersom man håller efter hela tiden. Vi har bara golven kvar men det tänkte jag Micke får ta i morgon när jag trillar köttbullarna. Upp tidigt ska vi och iväg o handla på förmiddagen. Har en del att pyssla med i morgon:)
Just ja... internet har jag just nu heller. Surfar just nu på Alex dator med trådlöst nätverk. Vårt internet slutade att funka helt plötsligt idag. Ringde o frågade o de sa att det berodde på en obetald faktura. Öhhhhh men hur i helvete kan vi få en faktura när vi har bredbandet sex månader gratis fr.o.m 24/6??? Jo tyvärr hade det gått ut en faktura med noll kronor på en 19 kronor i fakturaavgift. Vi hade inte fått nån sån så det har blivit påminnelseavgift på de 19 kronorna. Idiotiskt. Men de skulle köra igång bredbandet direkt vilket inte har hänt än ... grrrrrrr...jaja. Nej nu ska jag göra rätt för mig ekonomiskt den här månaden o sen sova så man orkar upp när Marcus väcker oss när han kommer från jobbet i morgon bitti...så

Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar