söndag 5 december 2010

Barnasinne


Hej!

Ja det är ju tur att man har barnasinnet kvar:) Alex o Marcus hämtade mig när jag hade jobbat klart runt tolv idag. Vi åkte hem o jag hade ju tänkt att julpynta lite idag men så vart inte fallet:) De hade lust o lägga pussel. Mina har vi ju lagt så många ggr så de for upp på Dollarstore för att handla ett nytt. Det sista jag sa när de for var att ta ett som det var mycket färger på. O tjena de kommer hem med ett som bara var blått o vitt:)) Vända alla tusen bitarna men när vi började lägga så var det en omöjlighet för man såg fakisken inte om bitarna passade eller inte...pusslet var i papp kan tilläggas. Vi plockade fram ett i min kökssoffa som jag aldrig lagt färdigt o började det mödosamma arbetet att vända alla bitar rätt och sortera ut kantbitarna...Höll väl på några timmar o pussla hit o dit men gav till sist upp. Det som slog mig var att INTE en enda katt var på bordet o hjälpte till:) Nu snart vankas det lite mat här i huset. Gjort en stor gryta köttfärssås som vi ska äta:) Ikväll blir det nog till att slumra framför dumburken eftersom natten inte bjudit på nån skönsömn direkt.....I morgon julpynta o sen på tisdag jobb igen:))

Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar