lördag 11 december 2010

Trevlig kväll


Hej!

Igår så bara slappade jag fram tills halvfyrasnåret. Då fick jag för mig att jag skulle bada. Har nog inte badat på evigheter kändes det som när jag kröp ner i det heta vattnet tillsammans med en god likör:) Efter det så gjorde jag mig i ordning för kvällens middag. Fick lift ner med P. och vårdtagaren som var så snäll o svängde förbi här o plockade upp mig. Väl nere på China så fick jag beslutsångest om vad jag skulle äta. Deras meny är ju nästan lika tjock som telefonkatalogen:)) Men bestämde mig för tre små rätter. Superdupergott var det:) Trevligt o träffa anhöriga o deras familjer och så klart sina arbetskamarater:) En del skulle ju vidare till Moraparken, men jag hade ju bestämt mig för att vara en skötsam flicka:) Runt halvnio hämtade Marcus o Alexandra upp mig o vi for hem. Här hemma vart det till att dippa grönsaker o kika på Idolfinalen. Bra att Jay vann, jag har sagt från första audition att han skulle vinna allt och jag hade rätt som vanligt. Annelie o Jimmy kom även förbi en stund så vi satt här o snackade lite skit innan vi kröp till sängs.
Idag vaknade jag redan före sju men inte av några djur som jag brukar utan av att nycklarna åkte ner i brevinkastet. Det var Marcus om stack iväg o jobbade. Skönt o sitta här i sin ensamhet och tystheten. Senare idag ska jag plocka ihop lite här o golven behöver dammsugas IGEN. Sen blir det till att jobba natt som nu för tiden är mitt vanliga lördagsnöje:) Men jag trivs så bra så det spelar ingen roll alls att man är borta hemifrån:) Nej kanske man skulle bränna på en panna lut o sätta sig med lite sudoku en stund....Ha en nice lördag mina vänner.

Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar