fredag 10 december 2010

Cinahouse


Hej!

Gårdagen gick i slöhetens tecken. Plockade ihop lite här i vanlig ordning men sen satt jag mest o pratade med Alex o slöade. Trillade lite köttbullar till middag och det verkade vara till belåtenhet:)
Idag händer det väl inget mer speciellt än att ikväll ska jag ut med en vårdtagare och anhöriga på Chinahouse:) Kul att träffa sina jobbarkompisar under andra former med:) Men jag ska inte gå på Moraparken o svänga mina lurviga. Är ju inte direkt ett fan av Lasse-Stefans direkt. Nää jag tar mig väl hemåt efter maten o det är tänkt att jag, Micke, Alexandra o Marcus ska dippa lite grönsaker o kika på Idol:)
Har fått ett till pass den här månaden med nu, K. ringde o undrade om jag kunde ta hans natt den 17:de och då kan han ta min julaftonsmorgon istället. Kanon det:)) Nej nu är det dags för lite förmiddagskaffe o sen lägga mig i ett bad tror jag bestämt...Ha en trevlig helg.

Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar