torsdag 9 december 2010

Slödagar


Hej!

Kom just på att jag inte skrivit nåt sen i söndags....fyyy på mig:) Men det har väl egentligen inte hänt nåt speciellt. I måndags jobbade jag då. Hade sån tur så jag fick lifta med Marcus både fram o tillbaka eftersom vi jobbade samma tider:) Tur det så man slapp åka buss hem, det tar ju så lång tid. Det gick jättebra o jobba o jag trivs som fisken i vattnet:)
Igår var ju tanken att jag skulle hänga med till Rättvik på julbord. Men så vart tyvärr inte fallet. När jag vaknade hade jag någon obehagskänsla i magen. Inte direkt illamående men ändå på nåt konstigt vis. Trodde det var min tur med vinterkräksjukan. Bestämde mig för att ringa till I. o tala om att de inte behövde hämta mig som planerat. Kände att jag skulle nog inte fixa jullunchen med min mage. Istället satt jag o Alex här o la pussel hela dagen:) Åt lite smått som det kändes som man tvingade ner men på kvällen var jag fit for fight igen. Vet inte vad det va jag hade. Kikade på *Bonde söker fru* igårkväll o jag kan inte annat än att bli pinsamt berörd:) Den där Ann-Chatrin är ju en lustig dam..Har hon inga andra kläder än shorts o tshirt. Som tur var lämnade hon den gräsliga solhatten hemma på champagneprovningen iaf :) O sen den där stackars Tomas, tyckte faktiskt lite synd om honom igår. Få se nu då om han låter den där Ulrika stanna, för hon är väl den enda som vill vara kvar verkar det som. Jaja....vi får väl se hur det går.
Idag tänkte jag städa av här IGEN. I morse när jag gick upp så låg det pusselbitar över hela köksgolvet. Vi hade en tanke igår att kanske skulle pusslet få vara i fred eftersom katterna inte hade brytt sig ett skit om det under dagen. MEN tydligen har det varit holabadola inatt. Nej nu ska jag nog väcka min underbara dotter o höra om vi ska äta lite mysfrukost. Ha en fortsatt bra dag alla där ute...

Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar