måndag 6 december 2010

Julpyntat



Hej!!

I morse hoppades jag på en liten sovmorgon, men Snobben ville annat:) Så klart bli kopplad uti nysnön så han kunde rulla sig ordentligt:) Gick upp då runt halvåtta o slöade en stund. Annelie o Matte kom hit o drack lite kaffe med mig och jag började sen plocka fram mina julsaker. Har egentligen inte så mycket uppe men det blir julstämning rätt fort med det lilla jag har:)) Har inte tagit fram julkyrkan ännu och heller inte klätt den lilla granen. O jag vet några som blir lyckliga när jag fixat det.....katterna......De har redan varit ner i julkartongen o tagit fram ett par garntomtar som de springer runt med i munnen här nu:) Apropå katter så har lillaste Asterix fått ögon nu. Han är så söt så söt. Han har även börjat att röra sig mer och vill utöka sina domäner från holken i klöspelaren ut i vida världen. Nu har vi varit tvungen o lagt en kudde på golvet ifall han trillar ner. Ska knäppa lite kort på honom o lägga ut bara mamma Freja tillåter:) Provade för en stund sedan men hon tog tag i nacken o lyfte in han igen.
När jag pyntat färdigt här blir det nog inte mer än att jag ska sätta Micke på att tämja snabeldraken. Ikväll blir det väl till att umgås med Alex o Marcus. De ska sova här inatt för Alex börjar jobba kvart i sju i morgonbitti o själv ska jag få lifta till jobbet med Marcus eftersom vi båda två börjar åtta o slutar fem:)) Bra det så jag slipper åka buss i all evighet när jag slutar. Rätt mycket på G den här veckan....jobb i morrn, jullunch i Rättvik på onsdag, Chinahouse på fredagkväll o jobb på lördagnatt igen:)) Kul att det rör på sig...Nej nu en liten skvätt kaffe innan jag fortsätter här...

Tjingeling..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar