lördag 18 december 2010

Seegt


Hej!

Uj va trött jag är idag, har sovit som en kratta inatt.
Igår så åkte vi då iväg o handlade på Maxi med mor. Inte lätt o gå runt i en affär med henne om jag säger så:) På vägen hem slank jag in på apoteket o hämtade ut mer ep-medicin till Snobban.
Direkt därefter så körde Alex o Marcus ut mig till jobbet. Det var en jättelugn dag då vi spelade lite fia med knuff o tittade på film. Kikade sen på Robinson igårkväll så klart. Sen satte jag personlig rekordtid på sänggående en fredagkväll. Kröp till kojs redan 21.20:) Låg o löste korsord och somnade nog mellan 22-23 nån gång. Vaknade o kände mig hur piggelin som helst o riktigt utsövd för en gångs skull. Gick upp o såg då till min förvåning att klockan bara var 01.02:) Sen var det omöjligt o somna om lika skönt igen. Har sovit mellan varven hela natten men mest varit vaken. Gick upp kvartisju i morse. Eldade o satte på en maskin tvätt innan jag slog mig ner med min frukost. Idag var jag tvungen o ta bussen hem. Världens trevligaste o flirtigaste busschaufför körde. Han frågade mig var jag bodde o så o tänk han svängde av sin rutt o körde mig nästan ända hem till dörren:) Frågade även om jag var gift...haha....han letade en kvinna som han kunde få skämma bort...hahaha....jaja hem kom jag iaf.
Idag blir det till att vila upp sig inför nattens jobb. Det sista passet för den här mastondontveckan:) Vet ingen mer tid förrän på juldagsnatt sen, men det hinner väl blåsa många vindar än.
Just ja idag flyttar Angelica med fam. in i sitt nya hus:) Måste åka ner så fort som möjligt o se hur de har det. Händer mycket skoj nu...det är *bara* 24 veckor kvar tills lilla bebisen tittar ut nu:) Spännande ska det bli, hoppas på en liten Lilly nu men det är välkommet vad det än blir..
Nej nu dags o sätta på lite kaffe. Alex o Marcus kommer snart o fikar....Ha en fortsatt trevlig lördag...

Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar