torsdag 16 december 2010

Trött

Hej hopp!

Ett litet inlägg igen kommer här. Händer fortfarande ingenting annat än jobb. Stack iväg före åtta igår morse o jobbade till åtta i morse. O jag säger bara tack gode Gud för att det har blivit varmare. Det var ju nästan bikiniväder när jag gick ut i morse:) När jag kom hem vart det en fika med Annelie o Alex i vanlig ordning. Efter det åkte vi iväg till mamma för att klä julgranen:) Väl hemkommen igen nu så kan jag med gott samvete säga att nu blir det INGA mer knop idag. Kommer bara att ligga på sofflocket o mysa:)
I morgonbitti kommer mamma o hämtar mig redan vid åttasnåret för jag har lovat henne att följa med till ICA Maxi o handla julmaten. Direkt där efter sticker jag iväg o jobbar igen o går av mitt pass på lördagmorgon klockan åtta. Hem några timmar o sen jobba natt här på stan....pust pust....men kul som f*n :)
Nej nu blir det slappartime....hare bra ... hörs

Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar