fredag 24 december 2010

GOD JUL


GOD JUL..

vill jag önska er alla...I skrivandets stund så är det julafton, som så många har väntat på:)) Jag väntar mest på (tror jag) Jacks förundran om NÄR KOMMER JULTOMTEN..och spänningen..hihi... det blir nog morbror i år igen som får tomta runt tror jag...åhhhh va underbart o få träffa sin underbara familj igen, men jag kommer att sakna min Therése i morgon, hon kommer på juldagen:(
I morse var det cirkus typ...mobilen pep redan 05.47 av en vän o sen 06.25 ringde bemanningen o undrade om jag kunde jobba. sen höll det på...gick upp halvåtta som var bestämt av mig själv...o när klockan var runt åtta ringde de igen...det var min goa jobbarkompis/vän M. och undrade om jag kunde komma o jobba...Jag får så jävla dåligt samvete när jag säger nej jag kan inte, men det gjorde jag:( Jag måste ju tänka på mig själv oxå o få träffa ungarna. Sen tycker jag att det är väldigt, väldigt tråkigt att den vikarie som satt upp sig på schemat blir sjuk...självklart kan man bli sjuk..men man kan väl ha mobilen på iaf och ringa om man kommer på nästa pass!!!! Men icke sa nicke....

Nu tänker jag önska ER alla en riktig GOD JUL

G.O.D. J.U.L.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar