måndag 20 december 2010

Så jävla lat...

är jag idag:) Men tycker personligen att jag är väl unnad det:) Sov till nästan elva innan jag vart väckt av tel. Har inte gjort ett skit idag. Men i morgon blir det lite städa här innan jag sticker iväg o jobbar 16-8:) Fick alltså ett till pass den här veckan o klart man ställer upp om man kan. På onsdag blir det till att torka golven här som är det sista i städningen inför Jul (om jag inte jobbar då) På torsdag så ska vi ut o handla både julmaten och de sista julklapparna:) Sen blir det till att trilla köttbullar o griljera skinkan...efter det uppesittarkväll med Alex o Marcus. Tänkte spela bingolotto o myspysa med lite glögg o naturligtvis så blir det nog en skinkmacka med som slinker ner:) Tänkte höra om Annelie ville komma över o spela hon med.
Tänk vad härligt det är med längtan....men snart får jag träffa mina största kärlekar...mina barn o Jack:) Det ska bli så underbart:)
Nej nu är maten klar ....ha de bra...

Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar