lördag 4 december 2010

Slapparlördag

Hej!

Inte vart det någon direkt sovmorgon som jag önskade mig heller. Vaknade först halvfem av ett sms. Det var Alex som skrev att de kommit hem till Marcus efter hon varit chaufför. Hönsmamma som jag är så vill jag ju veta att allt gått bra:) Somnade om o vaknade runt sju av att Mario ville bli kopplad....o så höll det på så det var väl lika bra att kliva upp då:( Har inte gjort mycket mer än diskat hittills idag. Snart kommer Alex o Marcus hit o vi ska äta lite innan de kör ner mig till jobbet. Idag vankas det lövbiff med pomfrittes och bea. Börjar jobba 18.25 o kör till 11.45 i morgonförmiddag. Ikväll ska vi säkert se på finalen i dansbandskampen, vi brukar ju kika på det tillsammans jag och min vårdtagare. Tror h*n håller på Elizas, tycker det verkar så:)) Men jag har nån konstig känsla av att Patriks combo vinner det här:( Sen efter det blir det väl Robins o sen godnatt.
Nej nu en skvätt kaffe till innan de kommer...Ha en fortsatt bra lördag...

Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar