tisdag 30 november 2010

Städdag:)

Hej!

Jag tänkte ju ha sovmorgon i morse men vaknade när Alexandra gick till jobbet. Gick upp o drack lite vatten o tänkte gå o lägga mig igen, men tyckte det var onödigt nu när jag ändå var uppe. Satt o slöade en stund innan jag tog tag i städningen jag planerat in. Det gick jättefort o röja av här. Håller man efter hela tiden så blir det ju inte så mycket att ta hand om sen:)
Nu ska det bli intressant o se om man klarar sig från magsjukan Alexandra har fått. Hon kom hem vid halvsjutiden ikväll o talade om att hon mådde illa. Hon ville inte ha nåt att äta utan låg väl mest o kved. Till sist mötte hon Ulrik...:( Jag, Micke o Marcus petade i oss vitpepparkorn o cola, få se om det hjälper. Tyckte hon skulle stanna här hemma inatt men hon ville följa med Marcus hem. Hon ringde nyss och har spytt igen plus att hon fryser och har ont i kroppen, stackars min lilla flicka. Själv så ska vi smaska i oss lite tårta snart som snälla Annelie kom med nyss:) Hon har nämligen fyllt år så hon kom hit med det som vart över:) I morgon får jag se om jag börjar att julpynta lite. Har ju inte så värst mycket grejer uppe men lilla julgranen och tomtarna ska iallafall fram:) Nej lite kvällskaffe nu då o hålla tummarna att Ulrik håller sig borta från oss....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar