söndag 7 november 2010

Jobba jobba jobba....

Hej!

Har inte skrivit på några dagar men jag kan sammanfatta dagarna sen sist med ett enda ord...JOBB :) Jobbade ju i torsdagsnatt gick på mitt pass kl. 16 o slutade 8 på morgonen därpå. När jag kom hem såg jag ett mail från S. där hon undrade om jag kunde börja lite tidigare på lördagen. Ringde henne o sa att visst gick det bra men då var det ingen idé att åka hem för nån ynka timme direkt. Då erbjöd hon mig o ta hennes hela pass ist:) Så fredagen var jag bara hemma nån timme o följde med mamma o Alex till kyrkogården för att tända ljus på pappas grav o sen i princip iväg till jobbet igen. Började alltså 16 i fredags o gick av 8 i morse. Hade det varit ett krävande jobb så hade det inte gått men det är ju ungefär som att vara hemma fast man är borta:)Kan tala om att jag är såååå trött idag...fick ju inte sova klokt inatt eftersom min käre sambo var på fest o var pratsugen när han kom hem (03.55). Då ringer han för att prata lite...grrrrrrrr...jag var så trött så jag visste inte på vilken planet jag befann mig på. Men idag blir det slapparsöndag...ska väl se om man orkar sno ihop nån mat snart. Tänkte steka en fläskfilé det går ju iaf fort:) Nu vet jag inte om nå mer jobb förrän på lördagnatt då jag ska vara på det andra stället....Men klart är att det bådar ju bra när decemberlönen kommer....:)

Kram...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar