tisdag 16 november 2010

Kallt...brrrr


Hej!

Usch nu är vintern här på riktigt känns det som. I morse var det minus 10 när jag drog upp persiennen:( Hade bestämt med Annelie att vi skulle åka ner på af. Det var nämligen så att jag fick ett brev igår om att jag var avanmäld p.g.a. bruten handlingsplan!!!! Fattade ingenting MEN jag hade missat att jag skulle ringa min handläggare i torsdags. Så det var bara att åka ner o anmäla sig igen då. Passade även på att värma oss med ett par koppar av deras goda vita chokladdryck:)
Nu är det bestämt att vi åker till Etuna på onsdag o hälsar på:)) Alex har semester i tio dagar och snälla Annelie ska bo här med djuren:) Kul o komma iväg lite. Meningen är väl att vi ska hämta en del prylar som Angelica ska göra sig av med nu när de flyttar och sen tänkte jag passa på o shoppa lite med. Skulle behöva besöka IKEA en sväng för att köpa ett överkast o nita fast på kökssoffan och även en golvlampa skulle behövas. Det blir nog även en sväng till JULA för att inhandla div. adventsprylar till fönstren. Jättefina ljusstakar som jag nu har bett Angelica o köpa eftersom det är xtrapris bl.a. Har haft de andra nu sen 1978 så det är nog dags o förnya sig:) Nej nu snart är det dags för lite käk igen...idag blir det frukostkorv med pepparrotssås....mums filibabba.....

Tjingeling!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar