tisdag 9 november 2010

Färdigstädat:)


Hej!

Ja då var veckostädningen äntligen över då:) Tog det sista i sovrummet o sen satt jag Micke på att tämja snabeldraken:) I morse gick jag upp rätt tidigt, fick ett sms så jag ringde upp I. Hon gav mig ett par tider till men det är inte förrän i slutet av nov o början på dec. När jag pratat klart med henne gick jag o la mig igen för att dra mig lite....o va hände då då jo jag somnade så klart.....vaknade när posten kom tjugo i tolv!!!! Så länge har jag inte sovit på flera år tror jag men skönt var det iaf. Ikväll har vi varit ner till mamma o hämtat trasmattan till rummet. En väldigt fin en som min mormor har vävt:) Hoppas nu katterna kan låta bli o vässa klorna på den iaf. Efter turen ner dit så kom Annelie hit. Vi hade bestämt att käka tillsammans idag, så hon hade ett gäng purfärska kotletter med sig som vi stekte på o kokade potatis o sås till dem. Resten av kvällen blir till att vara gräsänka då Micke ska följa med en kille till Gävle som ska byta bil. Är inte så pigg på det i det här väglaget men förhoppningsvis så går det bra....Nej nu lite soffnötning....

Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar