torsdag 4 november 2010

Grattis lilla mamma


Hej!

Idag fyller min kära mor år. Hela 83:) Men det kan man då rakt inte tro. Hon ser ju mycket mycket yngre ut och beter sig som det med:) Det blir inget storfirande utan vi åker ner o fikar lite jag, Alex o Micke. Det är så skönt o roligt att hon är så pass pigg som hon är. Hoppas att det får hålla i sig och att hon får vara frisk. Älskar dig mamma! Direkt därefter åker jag iväg o jobbar natt:) Första natten av tre nu så på söndag kommer man nog att vara som en död sill. Hoppas på att jag får sova bra där iaf:) Måste fixa Alexandras rum nu med när man får en kär hyresgäst där:))Men jag är ju hemma runt en halvnio/nio på mornarna så det ska vi väl kunna fixa galant. Nej dags för en dusch så man är klar när dotra slutar på jobbet:) Ha en bra torsdag alla glada....hörs i morron....

Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar