tisdag 23 november 2010

Shopping:)



Hej!

Gårdagens händelser tänker jag lägga bakom mig o gå vidare. Men jag kan säga att det är en rätt jobbig sits för många just nu..men men:( Dagen idag började med en sjuhelvetes huvudvärk när jag vaknade. Hade inte en enda värktablett hemma heller så klart. Vid tovlsnåret kom snälla Marika o hämtade oss för att vi skulle iväg o hämta en bil som vi fick låna:) Efter det var vi så jä'la hungrig så gatuköket fick sig ett besök. Smällde i oss varsin hamburgare innan jag for iväg på personalmötet. Alex o Micke väntade snällt i bilen de tre kvarten det tog:) Kom på att jag glömt köpa jäst åt mamma så det vart att svänga in på ICA Siljan en snabbis. När vi väl lämnat inköpet hos mamma begav vi oss ner på ICA för att handla något i matväg med oss hem:) Alex åkte vidare till Jysk för att inhandla ett skoställ till mor medans jag o Micke gick in på skohuset för att bli några hundralappar fattigare. Jag köpte mig ett par ughs o Micke ett par varma vinterskor. Efter det hade jag beställt klippning så det var bara o masa sig dit. Klippte mig rätt kort i nacken nu...skönt som f'n:) Innan vi begav oss hemåt så sprang jag in på Åhléns för att köpa hårfärg så ikväll blir man lite rödbrun igen, bäst o dölja de gråa håren så gott det går:) Väl hemma kan jag tala om att kaffe med dopp smakade himelskt gott:) Ikväll blir det då till att färga håret, packa det lilla man ska med sig o sen komma i säng i tid. Vi ska nämligen upp redan vid femtiden för att komma iväg senast halvsju. Bäst o ha tid på sig om snöovädret även drar mot Eskilstunahållet. På torsdag blir det säkert mer shopping o klart mormor hade tänkt o kidnappa Jack för att besöka leksaksaffären:) På hemvägen ska IKEA i Västerås även få besök av oss är det tänkt....Så hörs vi inget mer på två dagar nu så hör jag av mig på fredag igen...Ha de bra gott folk..

Tjingeling!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar