tisdag 2 november 2010

Shit pomfritt....


Va klockan var mycket:X Annelie tipsade mig om ett roligt hidden object spel idag (Redemption cemetery). Klart jag var tvungen o tanka ner det o började spela lite på em. Sen vart det matlagning o på dagens meny stod det wokgryta med ris....gott:) När middagen var avklarad o jag tittat på *Bigest looser*, så började jag att spela igen. Tycker inte att jag suttit så väldigt väldigt länge, men jäklar i min lilla låda va klockan har tickat iväg....jaja spela roll egentligen jag har ju ingen tid o passa i morgonbitti så man får ju sova om man vill:) Spelet är skitkul tycker jag, men jag är ju helt frälst i sådana där hittasakerspel. Det här är lite annorlunda än att bara leta prylar, man måste tänka oxå....Annars har det väl inte hänt så mycket man kan skriva om direkt. Hade lite fikabesök på dan av Annelie, Alexandra o Matte. De började spela kort men jag hade ingen lust, tog hand om disken istället...Nej nu banne mig så måste jag snirkla mig fram till snarklådan där redan Figge ligger o väntar på mig.....

Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar