söndag 31 oktober 2010

Slapparsöndag...

Hej!

Usch va dåligt jag har sovit i natt:( När jag väl somnade vart vi väckt av att det ringde på dörren klockan FEM i morse..grrrrr. Vet inte vem det var men jag har mina aningar. Tänk att en del inte har folkvett!!! Vid tiotiden ringde Alex o undrade om jag kunde köra ut henne till Färnäs för att mata en kissekatt. Hon vågade väl inte köra själv efter gårkvällens partande:) Vi for dit o matade missen o därefter åkte vi till mamma som skulle bjuda på mat. Hon hade gjort sin goda köttfärssås...mumsig är den kan jag lova:) Resten av dagen har vi bara slöat. Inte gjort ett skit egentligen. I morgon ska vi köra igång med lite städning igen, måste ju putsa av föntren nu när det inte är några minusgrader. Man vet aldrig när det smäller till o blir vinter. Apropå vinter så var det här med vintertid rätt förvirrande i morse...Visste inte va klockan var så jag satte på TV:n (har inte full koll på vad som ställer om sig själv). Men tänka sig att TV:n hade fel tid!!! Var tvungen o kolla med grannen...haha..Nej dags för lite dumburkstittande o sen sova i tid o få hoppas på en god sömn i snarklådan i natt....

Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar